59

Szkolenie telemarketing

Szkolenie telemarketing (1)Efektywna rozmowa handlowa
Szanujące się firmy nic nie pozostawiają przypadkowi. W celu maksymalizacji zysków z działalności, firmy chwytają się każdego sposobu na to, by efektywnie sprzedać jak największą ilość produktów/usług. By te cele z powodzeniem realizować potrzebni są profesjonalnie przygotowani pracownicy. Firmy, które odpuszczają sobie szkolenia pracowników i traktują to jako koszt, szybko przekonują się, że to błąd. Jest to inwestycja w pracownika, który będzie nie tylko przynosił jednorazowe zyski firmie, ale również będzie tworzył dodatkową wartość, a klienci cyklicznie będą odwiedzali dany punkt sprzedaży. Każdy nowy pracownik nie powinien być rzucany od razu na głęboką wodę. Zanim przeprowadzi choćby jedną rozmowę handlową, powinien zostać wysłany na szkolenie telemarketing. Praca z klientem wymaga stosowania scenariuszy rozmów handlowych i znajomości typowych wymówek stosowanych przez klientów. Bez stosowania scenariuszy konsultant jest dużo mniej efektywny, a firma nie zarabia tyle, ile mogłaby przy stosowaniu standardu obsługi klienta.

Starsze artykuły o nauce i szkole:

About the author: