Uczenie się
Innym czynnikiem jest to, która półkula mózgowa lepiej pracuje. Inaczej uczą się ci, którzy preferują myślenie logiczne i uporządkowane, a całkiem inaczej ci, którzy potrzebują skojarzeń i dygresji. Jeżeli wie się, która półkula jest aktywniejsza, można odpowiednio kreować swój proces kształcenia.
Do tego należy dołączyć uwarunkowania i nawyki, jakie każdy z nas nabywa. Idealnie by było, gdyby współczesna szkoła umiała wyjść naprzeciw tym czynnikom. Wówczas nauka w szkole byłaby i ciekawsza, i przyjemniejsza.
………
– serwis ekspresów nivona Warszawa
– nauka gry na gitarze klasycznej poznań
– Projektowanie konstrukcji stalowych według Eurokodów
– gabloty muzealne – Paraga Centrum
– gabloty ekspozycyjne Paraga Centrum
– gablota wystawowa Paraga
– kurs trenera personalnego kraków
– gablota korkowa Paraga Centrum
– gabloty szklane Paraga
– gabloty wystawowe Paraga Centrum
Kontakt: